Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Next Top Model


Πριν μερικά χρόνια η Νάσια Μυλωνά έδωσε μία από τις πρώτες της συνεντέυξεις της στο περιοδικό L'Officiel Homme με το οποίο συνεργαζόμουν και όλοι είχαμε ενθουσιαστεί με το πόσο προσγειωμένη ήταν αλλα και το πόσο αποφασισμένη να τα καταφέρει στο εξωτερικό. Λίγα χρόνια μετά δικαιώνεται πλήρως και κάτι μου λέει πως τα καλύτερα έρχονται. Enjoy:

ΤΙ ΓΕΥΣΗ ΣΟΥ ΑΦΗΣΕ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΟΔΑΣ ΤΗΣ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗΣ;
 
Πραγματικά, υπέροχη. Ήταν η πρώτη φορά που πήγαινα στο εξωτερικό και ήταν κάτι μεγαλειώδες για εμένα από το πρώτο μου ταξίδι να συμμετέχω και σε εβδομάδα μόδας. Εκεί συνειδητοποίησα ότι θα μπορούσα να μείνω μόνιμα έξω. Μ’αρέσει να βρίσκομαι παντού, να ταξιδεύω συνέχεια και να αλλάζω παραστάσεις. Βέβαια, όλοι καταλαβαίνουμε τις δυσκολίες που προκύπτουν όταν είσαι κάπου μόνος σου, μακριά από τα πάντα και πρέπει να δουλέψεις αλλά δεν παύει να είναι κάτι που με συναρπάζει.

ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΗΣΟΥΝ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΣΤΑ ΦΕΤΙΝΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ;


Δεν το περίμενα αλλά μέσα μου το ήλπιζα καθώς είχα δουλέψει πολύ εντατικά και συγκεντρωμένα τη προηγούμενη χρονιά. Ήμουν πολύ χαρούμενη γιατί βρέθηκα υποψήφια ανάμεσα σε καταξιωμένες Ελληνίδες, που είναι πολλά χρόνια στον χώρο.

ΠΟΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΣΟΥ ΘΑΥΜΑΖΕΙΣ;

Έχω σαν πρότυπο τα κορίτσια των ‘90ς από τις πασαρέλες του εξωτερικού. Ήταν αληθινές σταρς, εκείνες σφράγισαν το modeling, εκείνες θυμόμαστε μέχρι σήμερα. Αν με ρωτήσεις τώρα το όνομα της κοπέλας που έκανε την καινούρια καμπάνια της Prada δεν το ξέρω! Στην εποχή μας, βλέπεις περισσότερο τραγουδιστές και ηθοποιούς να έχουν τέτοια αντιμετώπιση ενώ τότε μόνο στα μοντέλα έβρισκες αίγλη.



Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ;

 
Σαφώς. Προσωπικά, έχω κάνει ήδη κάποιες συμμετοχές έξω και βλέπω πως υπάρχει ζήτηση κάτι που είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό. Εύχομαι να έχουν δει κάτι σε εμένα γιατί πιστεύω πως μπορώ να δώσω πράγματα.

ΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΞΑΝΑΖΗΣΕΙΣ;

Αυτή είναι πολύ δύσκολη ερώτηση. Για εμένα κάθε στιγμή είναι ξεχωριστή, κάθε στιγμή τη ζω και την απολαμβάνω. Αν έπρεπε να επιλέξω, θα επέλεγα να ξαναζήσω όλες τις στιγμές που επιβραβεύονται οι προσπάθειες μου. Πάντα, η στιγμή της ανταμοιβής είναι μία καλή στιγμή προς επανάληψη!

ΣΕ ΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΛΕΣ ΨΕΜΑΤΑ;

Έχω ένα ελάττωμα, αν μπορεί να εκληφθεί ως τέτοιο, δε λεω ψέματα γιατί με καταλαβαίνεις αμέσως. Το πρόσωπο μου είναι τόσο εκφραστικό που μόλις ξεκινήσω να πω ψέμα, το έχεις αντιληφθεί στο δευτερόλεπτο ακόμη και αν δε με γνωρίζεις. Οπότε, τα αποφεύγω γιατί ξέρω ότι δεν πρόκειται να καταφέρω κάτι.




ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΤΙΛ; 

 
Το στιλ για εμένα είναι ένστικτο. Να ανοίγεις τη ντουλάπα, να φοράς ότι βρεις μπροστά σου και να είναι άψογο, αυτό είναι στιλ.

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ;

Ευτυχισμένοι είναι όσοι μένουν συνεπείς στα όνειρα τους και έχουν το θάρρος να τα επιδιώξουν.

ΤΙ ΣΕ ΓΟΗΤΕΥΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΔΡΑ;

Είναι κάτι που αναρωτιέμαι συχνά και εγώ. Γενικώς, μου αρέσει ο σύντροφος μου να είναι να είναι φιλόδοξος, να έχει στόχους και να τους κατακτά. Θέλω να τον θαυμάζω και να έχει μία ενδιαφέρουσα προσωπικότητα για να μην πλήττω.  Το χιούμορ δεν το κρίνω απαραίτητο στοιχείο- το θεωρώ κλισέ και λίγο αφελές να το επιζητάς.


ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ Ο ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ;


Έχω μία παράξενη εσωστρέφεια δηλαδή πάντα κρατάω ένα κομμάτι για τον εαυτό μου. Μπορεί να κάνουμε καλή παρέα αλλά δεν θα μάθεις τα πάντα για εμένα. Λίγο –πολύ νομίζω ότι είναι ανάγκη του καθενός να κρατάει κάποια πράγματα για τον εαυτό του και μόνο.


Η ΕΝΤΙΘ ΧΕΝΤ ΕΧΕΙ ΠΕΙ «ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΝΤΥΘΕΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ».


Συμφωνώ, απολύτως.

Stunning Photos: Some Velvet Morning - http://bontonist.blogspot.com
Used By Permission

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου