Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

Weekly Whispers *

   
Η Αθηνά Μπούτιβα επί το έργον...

+Εκπτώσεις
Από τις 16 Ιουνίου το κατάστημα Simple Caractere έχει εκπτώσεις 40 - 50% καθώς και πολλές προσφορές.  Στην Raxevsky οι εκπτώσεις ήρθαν νωρίτερα όλη η Collection Raxevsky μείον 35% και 20% στα Summertime. Η προσφορά ισχύει για κατόχους Benefit Card, την οποία μπορείς να αποκτήσεις δωρεάν. Για λίγες μόνο ημέρες κάνε τις αγορές σου στα Notos Galleries με έκπτωση 25% σε μάρκες όπως Desigual, Trussardi, Polo Ralph Lauren, Miss Sixty κ.α. Από τις 20 Ιουνίου και για λίγες ημέρες η LAK προσφέρει 30% έκπτωση σε επιλεγμένα είδη της συλλογής Άνοιξη - Καλοκαίρι 2011.

+Naomi Campbell

Θα σχεδιάσει τη δική της σειρά τζιν για λογαριασμό της Fiorucci η οποία θα αποτελεί μέρος της συλλογής Άνοιξη - Καλοκαίρι 2012 και θα παρουσιαστεί στην εβδομάδα μόδας του Μιλάνο.

+Hermes
Ο γνωστός οίκος δημιούργησε ένα τσαντάκι σε πράσινο χρώμα, με μακρύ λουράκι και σε σχήμα μήλου. Χωράει πράγματι ένα μήλο και έχει ενσωματωμένο ένα μικρό μαχαιράκι για να μπορείς να το κόψεις σε φέτες!!

+Τζένη Μπαλατσινού

Μου αρέσει πάρα πολύ το jenny.gr που δημιούργησε. Η δομή του, το "στησιμό" του, τα χρώματα και τα θεματά του απλά πολύ ωραία. Αξίζει να το επισκεφθείτε!!!

+Σάκης Ρουβάς - Κάτια Ζυγούλη
Το ότι η Κάτια διανύει τον πέμπτο μήνα της εγκυμοσύνης της και το υπερυχογράφημα έδειξε ότι περιμένουν αγοράκι θα το γνωρίζεται. Εμένα όμως η πολύ καλά πληροφορημένη μου πηγή που δεν επιδέχεται αμφισβήτησης μου είπε ότι και στην πρώτη εγκυμοσύνη ο γυναικολόγος της έως και της τελευταία στιγμή τους έλεγε ότι θα κάνουν αγοράκι!!

-Η πολιτική

Αυτή η εβδομάδα ήταν κρίσιμη για τη πολιτική και οικονομική κατάσταση της χώρας μας. Για εμένα συνεχίζει να είναι γιατί η πτώχευση θα είναι καταστροφική ειδικά για τη νέα γενιά και τη ραγδαία αύξηση της ανεργίας. Μην ξεχνάτε ότι η επιστροφή στη δραχμή θα σημαίνει ότι οι συναλλαγές θα γίνονται σε ευρώ όπως των δάνεια σας. Μου βγήκε ο Καψής που κρύβω μέσα μου!

-Εγώ

Δεν ξέρω αν πρέπει να μιλήσω ακόμη αλλά, τα συναισθήματά μου είναι πολύ δυνατά για να το βάλω στα πόδια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου